petak, 5. srpnja 2013.

Bucket list no.1.

Za wishliste inače svi znamo i svi ih odvajkada imamo, bilo u našim sramotnim pinky uvezanim dnevnicima iz osnovne škole, bilo sačuvane u zasebnom folderu na kompjuteru, bilo zapisano na šarenim papirićima i sačuvano u tegli ili na tablici iznad radnog stola, bilo na blogu. You get the point. Koliko god da imamo, uvijek nešto želimo, a kad to dobijemo, želimo nešto drugo. Tužna istina, no be toliko tužna koliko je zabavno samo traženje i smišljanje stvari za staviti na istu. 
Eh, sad, ne znam da li je novi trend, ili se od barem moje strane uvijek nazivana wishlistom, kad sam počela intenzivnije koristiti Tumblr naišla sam na ogromnu gomilu "bucket list" blogova. Je li sad to samo lista želja, klasična kao prije ili...? Google je, kao i uvijek pomogao, i saznala sam da se radi o stvarima koje želimo uraditi prije nego umremo da dolazi od izraza "kicket the bucket" za kojeg pojma nemam šta znači (lingvisti, upomoć!), ali mene cijeli termin podsjeća na to da sve što želimo mentalno spremamo u jedan folder u našem  mozgu, bilo da je to knjiga, papir, prostorija, i da je to zapravo razlog što nam se ponekad učini da iako se toga ne možemo konkretno sjetiti u datom trenutku, takve liste čitaju misli i odjednom dobijemo neobjašnjivi nagon da se poistovjetimo sa polovicom stvari sa liste :) (WISH ALL THE THINGS!)
Ja sam lično primjetila da se ovakve liste sastoje od idućih stvari:
30 % upoznavanje poznatih osoba;
30 % posjeta određenim lokacijama;
30 % ljubavne tričarije, tipa različite vrste sastanaka i stvari koje želimo raditi sa voljenim/voljenom;
10 % ostalog, po čemu naročito volim čeprkati.

Iiiiiii, krenimo :)

jer je jedna od rijetkih pop pjevačica čije pjesme volim i općenito volim njen stil  
ne bi li bilo creepy i awesome? creepily awesome? 
jer sam ih odnedavno počela pratiti na YT-u i jedni su od rijetkih takvih tamo 
does it need saying? :)
iako ne volim njene pjesme, iz priloženog u medijima sam dala zaključiti da je stvarno divna osoba sa objema nogama čvrsto na zemlji 
jer je awesome!


pojma nemam šta je, ali izgleda odlično 
a ne drugog dana se najesti k'o stoka 
i ne osjećati se kao da jedem sa olovkama 
naučiti ih praviti da mi i zagoreni budu nepečeni
i ne potrovati goste :) 
po mogućnosti strpati sve što poželim u usta
i pojesti pola istog :D 
ne znam šta je, ali zvuči dobro i prije bih tu otišla nego vidjeti Ajfela
jer je posljednja boja kojom bih se ofarbala  
i ne osjećati se kao vilenjak zbog klepavih uši 
kao nadomjestak tome što već godinama nemam vlastitu sobu i moram se mučiti sa razvrstavanjem i organizacijom odjeće
i to preko cijelih leđa
nije bitno koje veličine, da li je to 15,20,50 ili 100 cipela, već da se ne nađem u situaciji da stvarno osjećam da mi fale cipele uz neki outfit

tek sam počela sa korištenjem istih i uvijek nešto zeznem pri nanošenju 
i skinuti svo salo; usput, ako neko zna o kojim patikama je riječ, viđala sam i fluorescentno roze ovakve, pišite! 
svi koji ih nose žele ih skinuti, a ja bih baš voljela nositi iste 
jer ih svugdje viđam, a nigdje ih nema za kupiti 
i ne promišljati milion puta treba li mi nešto i imam li nešto slično da ne bih trošila novac; prva plata - pravac parfimerija i potrošiti bar pola i ne osjećati se krivom 

i ne slomiti nijednu kost u tijelu pritom 
nadovezuje se na pink :) 
po mogućnosti halteri i korzeti. puuuno haltera i korzeta. 
možda u nekoj neuobičajenoj boji?
ne znam kako se ovo radi i da li je uopće moguće, ali želim ovo. 
iako bih naredne dvije godine nalazila šljokice u kosi  
sve epizode sa Smithom odgledane :) 
pitam sebe zašto, ali nemam konkretnog razloga. 

ponovo :) 


tj. prvi put stati na led u klizaljkama i ne prosuti se po ledu koliko sam duga i široka 
jer sam se odrekla gaziranih pića i prešla na čajeve 
the name is bond. james bond. 
ako bi ga iko mogao pročitati :D 
jer stalno kupujem nove knjige dok pola njih stoji nepročitano.

inače nisam osoba koja pati ako nema najnoviji model telefona, koristim sad najosnovniji i često za sobom nosim mamin koji ni kamere nema - ukratko, mobilni mi služi za poruke i pozive. ali ipak bi bilo super kad bih si mogla priušiti neki mobitel sa boljom kamerom i operativnim sistemom i mnoštvom šarenih maski i Instagramom, samo šteta što mi nije toliko visoko na listi prioriteta da ne bih žalila novca kojeg bih potrošila.

i dnevnik! konačno nakon barem 5 godina.
uvijek mi je kao djetetu ovo bila želja :)
PRAISE THE LORD!


sa mnoštvom začinskih biljaka.
jer su prekomercijalizirali film i sad me zanima oko čega je sva frka.





nešto što oduvijek želim, a ne znam kako da ostvarim.

ili jedno ili drugo :D
da bih se naučila svađati kao likovi u španskim sapunicama :)



Broj komentara: 6:

  1. Kako ja volim ovakve postove! Majke mi, ponekad pomislim da su mi draži od onih bjuti prirode :p
    Sad ću biti bezobrazna i reći da sam prožijela nekoliko stvari sa ove liste i želim ti da ih i sama doživiš :)

    (ovaj walk in closet ću da imam, pa makar)

    :*

    OdgovoriIzbriši
  2. kućica na drvetuuuu <3
    znaš ono kad si mali pa praviš uvijek neke kućice neka skrovišta, staviš dvije stolice i deku preko i napraviš sebi kućicu unutra :D e,ja sam se uvijek toga igrala, a i danas dan se toga igram sa svojom djecom. prije par mjeseci smo im kupili ogromnu kartonsku kućicu koju su sami sklapali i bojili i ja sam ih istjerala da uđem malo haha :D nismo mogli sve troje stat' XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znaaaam, ja sam to stalno pravila u sobi od jastuka i onih ogromnih kvadratnih šalova :D

      Izbriši
  3. onih cvijetnih trakica imas u accessorize-u i sad je snizenje

    OdgovoriIzbriši