subota, 6. srpnja 2013.

Polyvore Summer Wishlist

Polyvore... Zgodno je to mjestašce. Relativno starija lokacija što se tiče wishlist, shopping i ostalih fashionista mjesta na netu, sjećam se da je bila tu i kad sam počela koristiti Internet i bilo mi je baš fora
sklapati outfite sa gomilom odjeće koju inače nikad ne bi mogla nositi. Koja godina je prošla, moja se kreativnost izlizala, tako da mi setovi sada uvijek budu baš lame, obični i nigdje veze s vezom, što bi se reklo, no moja privrženost ka Polyvore-u se i dalje zadržala jer je i dalje ostao nepromjenjen što se dizajna tiče i lak za koristiti, a stvarno je jedan od rijetkih koji dozvoljava kreiranje zasebnih setova, a ne samo kategoriziranje komada odjeće. Plus, koji god komad odjeće, obuće, kozmetike i modnih dodataka zamislite, pronaći ćete ako ne identičan, onda barem 99 % sličan. Ako živite u inostranstvu, može vam se pokazati kao super mjesto za shopping, jer za svaki komad odjeće postoji napisana cijena, brend i link na online shop ili pak tek službenu stranicu na kojoj se nalazi. Tako i dalje malo zalutam pa, pošto mi se takve liste zagube u tren oka ako ih pokušam pamtiti i nerijetko se nađem u sred kupovine a pojma nemam što odarati, pravim sezonske wishliste stvari koje mi nedostaju...

Kod mene se pod "kratko" podrazumijeva dužina do koljena ili maksimalno 10 cm iznad. Za šetnje po gradu su mi ovakve haljine najpraktičnije i iako ih imam nekoliko, niti jedna nije od čipke, a još bi bilo bolje kad bih moga naći istu u ombre dizajnu.

Sa peplumom osobe moje figure mogu izgledati ili izuzetno dobro ili izuzetno grozno. Stvarno volim ovakav kroj, posebno ako to nije klasični peplum, nego su ubačeni volani, neki drugi materijal kao koža kod prugaste ili se nalazi samo sa strana kao kod bež haljinice na slici. Blažena bila radnja u kojoj pronađem ovakvu haljinu sa dugim ili 3/4 rukavima.

Jedna od mojih sramotnih opsesija i poteza bilo je gledanje "The Carrie's Diares" serije koja veze s vezom nema sa serijom ili barem pojmom kvaliteta iste, no kako je snimana u ambijentu 80-ih, prisutno je mnoštvo neonskih boja i kombinezona. Jako bih voljela naći kombinezon u pravom smislu te riječi, onaj koji nije pretanak i gužva se i ima tanke bretele i sitne cvjetiće, jer to i ne liči na kombinezon 80-ih.

Što reći? Uprkos kilama viška, jak volim nositi helanke i kao pantalone, posebno ako nisu one sjajne i najlonske, nego od laganog materijala (kao pidžama, upravo sam našla jedne takve :D). Super su mi za ljeto umjesto farmerki u kojima se praktično kuham.

Nakon odgledanih svih GoT epizoda, nisam mogla odoljeti želji za nekom jednostavnom dugom haljinom koju nosi svaki drugi ženski lik preko mora.

Mašnica u kosi, cipele na manju petu, clutch i gotovo!
Nastavak dugim haljinama.

Spadam u onu grupu osoba koja ako išta mrzi, to su platnene sandale sa pluto petom. A 99 % sandala na punu petu je takvo. I jedino na što me podsjećaju jesu starije osobe koje ih masovno nose. A čak ni one ne bi trebale. Srećom, sve je više ovakvih jednostavnijih sandala, bez previše detalja i obloženih materijalom svuda.
Jao volim minimalističke ravne sandalice sa zlatnim i srebrnim detaljima i već sam jedne nabavila, a ako koje još negdje iskrsnu, nema sumnje da ću ih zbaviti.
Što mi je ćeif, što bi naš narod rekao :)

Inače imam malo čudan oblik lica i nosa, budući da mi je nos uzak i dug, a obrve jako visoko postavljene pa izgledam k'o Štrumf sa avijatoricama i RayBankama, dok većina okruglih naočala su jako velike i imaju ovaj dio koji spaja stakla na sredini, što mi odgovara jer mi naočale nisu ni previsoko ni prenisko postavljene. Naručila sam već ove sa eBaya.

Niti volim satove niti sam nešto posebno opsjednuta s njima da moram imati nekoliko njih koji koštaju koliko i cipele, tako da ću naručiti nekoliko njih sa eBaya, na kojem ih ima koliko lišća na stablu.

Mama ima kožni crni, ja već jedan sa printom engleske zastave, još mi samo treba ovaj neki manji sa šarenim i sitnim printom.

I to ne obični, sitni glitter, nego onaj tipa sandwich manikura, kakvi su kod nas Golden Rose Jolly Jewels. Imam tri komada iz pomenute linije i nije mi dosta :D

Ali da je pravi neonski i da je pravi lak, a ne obojena voda koja zahtjeva 50 slojeva za prekrivanje i još toliko mjehurića na noktima.
Fetiš što se tiče makeup-a za oči i jedan od najefektnijih komada kozmetike.

Tek kad sam ih počela koristiti počela sam uviđati razlike između različitih vrsta - pa ove fluffy, pa one prirodnije i dramatičnije, prekrižene....

To je to od mene za večeras. Linkajte mi svoje Polyvore profile :)

1 komentar:

  1. Skoro sve mi se svidja. :D Slicne stvari bih i ja volela da posedujem!

    OdgovoriIzbriši