srijeda, 24. srpnja 2013.

Entertainment Club #1

Kako sam inače pomalo i pretjerana što se tiče saznavanja o novim stvarima popularnim na socijalnim internet mrežama, što uključuje i praćenje medija što se filmova, muzike, aplikacija, knjjiga, serija i ostalih publikacija tiče, odlučila sam napraviti novu rubriku na blogu kako bih to podijelila s vama i možda vam pomogla u odabiru jednog od oblika zabave u vrućim ljetnim danima ljenčarenja i preživljavanja paklenih vrućina koje nam slijede. Ono što sam planirala jeste napraviti različite rubrike u zavisnosti od prirode sadržaja, npr. za filmove Watch Club, za TV serije i showove TV Club, za muziku Melody Club itd., no nije baš da iko u jednom vremenskom periodu isključivo sluša samo muziku, gleda samo fimove ili TV itd., you get the point, a i bilo bi pretjerano zaredati sve (umetni pridjev) club postove redom kako bih prešla preko što više sadržaja. Tako da sam se odlučila na jednostavne preporuke u rubrici Entertainment Club kako bih ostvarila svoju prvobitnu zamisao.
I da, prvi post će biti malo pretrpan sadržajem od nekih mjesec i po do dva, no trudit ću se raditi ovakve postove barem 3 puta mjesečno tako da će se vremenom kvantitativno smanjiti, a nije isključena ni opcija da sadrži samo jednu stavku radi opširnije recenzije.

Primjetit ćete znatan nedostatak filmova u odnosu na drugi sadržaj, no to je zbog toga što sam se više fokusirala na kompletiranje svih sezona određenih serija i malo sam zapostavila filmove.
Bachelorette je, sudeći prema promo plakatima, trebao biti neki vrišteći ružičasti cvjetni filmić o reuniji srednjoškolske klike i vjenčanju koje ode kvragu kad se sve raznježe, počnu cmizdrit', dožive egzistencijalnu krizu, pogube sve što je potrebno, no na kraju se sve završi pusama i osmijesima od uha do uha i rečenicom da su ostale najbolje prijateljice, zlica završi kao sekretarica u nekoj jeftinoj firmi, a najbolje prođe neka brineta koja nosi suknje ispod koljena, ima plišane mede u sobi i vjeruje u onu „zauvijek su živjeli sretno i zadovoljno“.  Iako je Bridesmaid, tematski skoro pa isti film o djeverušama na vjenčanju pokupio mnogo pozitivnije kritike i imao bolji marketing, pa samim time i veću zaradu, Bachelorette mi je bolji čisto iz razloga što, iako pomalo prati chick flick obrazac, radnja nije prenapuhana, nema bespotrebnih dijelova i likovi nisu tipični. Uprkos niskim rejtinzima, meni se svidio, a vi ga pogledajte na vlastitu odgovornost, tj. najbolje bez ikakvih očekivanja.

Pitch Perfect je prošlogodišnji popularni mjuzikl od kojeg sam također očekivala ništa, a to i dobila. Hrpa nabacanih scena i radnja bez ikakvog posebnog značaja i smisla, kliše pjesme i ljubavna priča, bla, bla, bla. Još jedan pokušaj oživljavanja srednoškolskih/koledž mjuzikla, i očito neuspiješan.
Shrek 2 ste vjerovatno gledali u mlađim danimna, ili ste pak pratili isti sa svojom dječicom, ali ja sam ga nekako propustila uprkos prijašnjem čestom prikazivanju na tv-u. Skinila sam cijelu Shrek franšizu,pogledala prvi dio koji je onako klasično dosadan i predvidiv budući da sam ga nekad ranije gledala ali drugi dio mi je predobar i uprkos mojem nesimpatisanju crtaća i neprakticiranju gledanja istih, ovaj me oduševio upravo zbog činjenice da je zapravo parodija i da ima mnoštvo smiješnih momenata i referenci na pop kulturu :)

Man of Steel je neki milijuniti pokušaj reboota sage o Supermenu koji mi nikad nije bip omiljeni junak i razlog zbog kojeg sam ga pogledala jeste  participacija Russella Crowa, Zimmerov soundtrack i produkcijska palica Christophera Nolana. Bez obzira što ga nisam gledala u 3D-u, bez obzira na sav Cavillov seksipil zbog kojeg su mnoge dame letjele u kina, Man of Steel je i više nego prosječan. Pomalo dosadna priča, dosadna i mogu reći, ispodprodječna  gluma i predvidivost su nažalost glavni elementi. Cavilla su toliko veličali u očekivali mnogo od njega i ja sam bila jedna od takvih, no na kraju se pojazao samo kao lijepo lice, i ne znam je li to samo zbog uloge ili nekvalitete njegovog glumačkog umijeća, no radije bih uživala u njegovoj karijeri kao modela :D Ono što me, s druge strane, oduševilo, jeste standardno dobar OST (Zimmer, helou ! ), vizualni dizajn (već lovim knjigu sa konceptualnim ilustracijama) i kostimi – mother of God, nakon filma sam željela pokrasti cijeli ormar glumačke postave, pogotovo Kryptonaca. Me Gusta :)
Yep, fantazija umotana u slojeve metala i materijala.
Počela sam gledati Supernatural i došla sam skoro do kraja 6. sezone od njih osam ( i da, potvrđena je 9. i u toku su pregovori za 10. :D ), no pošto nije trenutno aktuelna i 9. sezona počinje nekad krajem oktobra, fokusirat ću se na serije koje se trenutno prikazuju na malim ekranima u SAD-u.  Naime, sredinom jula je počela 4. Sezona Pretty Little Liars, a negdje krajem istog mjeseca 8. i posljednja (da, potvrđeno je!) sezona Dextera. PLL su mi inače guilty pleasure, jer je serija koju toliko ne volim i ne podnosim jer je sva prenatrpana bespotrebnom radnjom i lažnim osjećajem anticipacije, pa iako je puno bolja od knjiga, manjka u kvaliteti, no ipak sam svake srijede ujutru na laptopu i skidam najnoviju epizodu i razvijam teorije nakon što odgledam istu. 4. Sezona mi je pomlalo mlaka, i nije mi toliko uzbudljiva kao prethodne, a i stvarno su pretjerali što se zapleta tiče jer ih ima hiljadu i jedan u jednoj minuti. S druge strane, Dexter je jedna od serija koje iz sezone u sezonu bivaju sve bolje. Ima akciju, neprenapuhanu (čitaj: neamerikaniziranu) radnju, elemente psihologije i filozofije,  lijepo konstruisane i razvijene likove od kojih svako ima svoju svrhu i meni je jedna od kvalitetnijih serija koje je američka produkcija lansirala u protekloj deceniji. Osma sezona je nepredividiva, pomalo statična i držim fige da bude još bolja od odlične 7.
Inače sam jedna od osoba koje još uvijek igraju Sims :D Da, da. Nedavno je izašla još jedna ekstenzija, Island Paradise koja omogućava posjedovanje hotela i otoka, život na vodi, ronjenje, potragu za blagom itd. Itd. Lijepo osmišljena i još bolja u kombinaciji sa pretposljednjom ekstenzijom Seasons, čija su tematika godišnja doba. Imala sam prije sve ekstenzije i  ekspanzijska pakovanja, no morala sam ih ukloniti jer su mi preusporavali laptop. Jeste znali da nam u proljeće iduće godine dolazi i Sims 4?
Sims, zajedno sa serijama i filmovima skidam sa The Pirate Baya i gledam ih na BS Playeru. Isprobala sam nemali broj i koliko god svi ostali obćavali, ja se uvijek vraćam BS-u. Razlog je što je praktičan i jednostavan, ima inačice na toliko mnogo jezika i omogućava direktan download prijevoda na jeziku kojeg vi sami izaberete, a prijevodu možete podesiti veličinu, boju i font, dok PRO verzija koja mi je došla instalirana nakon ponovnog podizanja sistema ima dodatak koji omogućava da su audio i video uvijek u syncu :D
Svako jutro oko pola 10-10 na 24Kitchen možete pratiti Jamiea Olivera i njegovu emisiju 15 minute meals koja mi je ubrzo postala njegova najdraža emisija. Radi se, kao što i sam naziv govori, jelima koja se mogu pripremiti u roku od 15 minuta, jednostavna su, ukusna, te nisu prenatrpana mastima, šećerima i kalorijama. Sa neta sam skinula i istoimenu knjigu, koja osim svih recepata iz emisije sadrži i savjete za uspješnu organizaciju kuhinje, kako posuđa i pribora, tako i preporuke aparata koji su potrebni za brzo kuhanje, a na kraju možete naći i nutritivne vrijednosti svih pomenutih jela.
Nisam ljubitelj instruktivnih knjiga o umjetnosti koje se stalno mogu naći na sajmovima knjiga jer su ili prejednostavne i zastarjele ili su preprofi za mene ili su jednostavno dosadne. Iako strašno mnoogo voim da crtam, sve manje i manje vremena i prostora i živaca imam za to. Dok mnogi odlaze na Deviant Art za inspiraiju, ja više preferiram knjige konceptualnog dizajna filmova, franšiza, stripova ili igrica. Imam ih mnogo u arhivi, ako vam zatreba koja slobodno mi možete poslati email i rado ću vam ih poslati, a evo dvije koje su mi u posljednje vrijeme najzanimljivije.


Znate što trebate raditi sa komentarima :)

2 komentara:

  1. Šrek je jedan od najboljih crtanih ikada, pogotovo zbog toga što je parodija na sve i svašta :D Vrijedi pogledati sva četiri dijela.
    Što se PLL tiče, mislim da su jedna od glupljih serija i stalno se nerviram kad je gledam, ali upravo sam pogledala posljednju epizodu. I ne mogu prestati da gledam :D
    A što se Simsa tiče, svojevremeno sam bila najveći fan, a jučer sma je opet instalirala (i to sa svim EP-ima). Goodbye life!

    Odličan post :*

    http://red-flair.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam ocekivala sve negativno od pitch perfecta, pa se pozitivno iznenadih. B.... sam preskocila pa cu ga pogledati, :D


    xox
    ajnira.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši