utorak, 16. srpnja 2013.

Colors of Summer: Pink

Ako je išta (ili je barem bilo) konstantno u vezi mene ili onoga što preferiram, to je pink boja. Roze. Ružičasta. Odnosno, izbjegavanje svega navedenog.
Još kad su barbike bile aktualne (danas su nekako podcijenjene, sve ih više zamijenjuju nekakve nove dječije igračke i lutke žnj brendova) i kad sam imala 5 godina, uzimala sam one crvenih, žutih, plavih itd. haljina i izbjegavala pink. Ako bih kojim slučajem dobila pink mašnicu ili detalj, proslijeđivala bih dalje. Nisam imala roze odjeću, cipele, čarape, jastuke, jedino se sjećam dvaju pidžama, poneke sveske i pribora za pisanje (ja ne znam jel' to neki hobi, fetiš, šta je, ja sam opsjednuta kupovanjem pribora za pisanje - gumice, olovke svih vrsta, bločići, korektori, bojice....). Kad bih vidjela na nekoj curici mojih godina pink boju, mislila sam da je neukusno. Kad bih vidjela nešto roze u izlogu, sklanjala sam pogled i zanemarivala. Uglavnom, da ne duljim - nikad nisam bila ljubitelj pink boje.
Ne znam je li to od kako sam se malo više počela interesovati za kozmetiku kad sam vidjela da nosim 2 nijanse tamniji, teški puder i nulti stepen gustoće obrva i trepavica, pa sam otkrila da jedna boja dolazi u milion nijansi i finiša, no ja se službeno mogu proglasiti ljubiteljom pink boje. Zamislite, ne da je toleriram, već i volim.
Ovog ljeta me nekako spucala manija za rozom bojom, zajedno sa svijetlo plavom i breskvastom, pa iako sam protekle godine povećala broj rozih rumenila, ruževa i lakova za nokte sa jednog na nekoliko primjeraka i kad sam primjetila da i oni poput mene (čitaj: neljubitelji pink) počinju voljeti neon i ciklama pink (za sve krivim MAC Candy Yum Yum!), do ovog ljeta nisam bila osoba koja počinje sliniti kad god vidi nešta roooooozee.
Eh, pa, bili ili ne pinkobsessed, slijedi serija nekoliko fotki i komada famozne boje :)
















4 komentara:

  1. Totalno sam se pronašla u ovome - mrzila sam rozu iz dna duše. Sada je sve ljepše ako je roze :p

    OdgovoriIzbriši
  2. ja volim puder rozu ili fuksija/ciklama. nisam ljubitelj barbie pink. ne stoji mi :)

    OdgovoriIzbriši